niedziela, 14 grudnia 2014

Sałatka z surimi

Kolejną, ekspresową wręcz, sałatką jest sałatka z surimi. Bardzo lubię jej smak. Kiedyś kupiłam podobną sałatkę do tej i tak mi zasmakowała, że postanowiłam stworzyć coś na jej kształt, ale nie taką samą. Uważam ją aktualnie za jedną z lepszych moich sałatek. Słodziutki ananas i kukurydza plus paluszki krabowe komponują się świetnie :-)

Składniki:

Paluszki krabowe (surimi) 250g
puszka ananasa
1/2 puszki kukurydzy
1/2 małej cebuli
3 łyżki jogurtu greckiego
1 łyżka majonezu
sól, pieprz


Wykonanie:

Paluszki surimi kroimy na około 0,5 cm kawałki.

Ananasa wyciągamy z puszki i kroimy na podobnej wielkości kawałki jak paluszki krabowe.

Cebulę szatkujemy na bardzo małą kosteczkę.

Wszystko wrzucamy do miski. Dodajemy do tego odsączoną kukurydzę.

Mieszamy z jogurtem greckim, majonezem, pieprzem i solą.

I gotowe :-)

Życzę smacznego! :-)

5 komentarzy:

  1. Uwielbiam to zestawienie :) też kiedyś kupowałam podobną... ale mi,, dobre,,delikatesy zamknęli. Pycha!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie tych delikatesów nie zamknęli, ale ja teraz już mam swoją, lepszą sałatkę :-)))

      Usuń
  2. Zdecydowanie moje smaki, pysznie! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń